recent posts

Wednesday 15 May 2013

Alhamdulillah....Rezeki 13.05.13 CPUV Pertama

Hye semua :)

Alhamdulillah, setelah beberapa bulan bertapak dalam dunia blogging akhirnya pada tanggal 13 Mei 2013..rezeki dari-Nya hadir tanpa dijangka, ianya juga adalah CPUV PERTAMA saya. Hadirnya menyuntik semangat saya untuk terus aktif dalam dunia blogging. Bak kata orang "rezeki tak datang bergolek" ye dak..jadi haruslah kita usaha serta diiringi dengan doa.




Tidak lupa juga kepada pihak pengiklan kerana sudi memberi peluang kepada saya yang baru setahun jagung dalam dunia blogging ni *Putih-putih melati, merah-merah delima..pihak pengiklan yang baik hati, hadirmu kuterima*. Rasanya saya dah tak perlu nak kenalkan lagi apa tu IKEA, mesti anda tahu kan tentang IKEA :) Untuk nak tahu yang special di Ikea, sila-sila la klik iklan IKEA ni yang sentiasa berlegar-legar di blog saya sekarang ni. 



Jom ramai-ramai daftar :)


Ok, akhir sekali saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada pihak IKEA:)
Moga iklan Ikea-Kitchen FY2013 melekat lama di sini.















16 comments:

Syaza Raihanah said...

Tahniah :D

Izzati Hasbullah said...

terima kasih syaza :)

Mysara Ab Rahman said...

wah tahniah! 1 perkmbangan yg bek..:)

Izzati Hasbullah said...

Alhamdulillah,terima kasih Mysara :)

Merah Cute Sangat said...

syok la depa... tahniah! ^^

Unknown said...

Alhamdulillah semoga terus murah rezeki :)

izzati di-tag: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/2013/05/11-things-about-me.html

Izzati Hasbullah said...

tak sangka ja sebenarnya :) terima kasih cik merah cute....

Izzati Hasbullah said...

Syukur alhamdulillah... terima kasih ye faezah :)

myfara FLK said...

tahniah..akhirnya dapat gak kan...

Izzati Hasbullah said...

alhamdulillah, terima kasih..akhirnya dpt jugak merasa cpuv :)

Cik Nas :) said...

Tahniah :D lepas ni boleh la belanja :p

Izzati Hasbullah said...

Alhamdulillah...terima kasih...Hehe..InsyaAllah cik nas:)

Unknown said...

Tahniah ye...share sikit tips mcm mn boleh dpt tu :)

Izzati Hasbullah said...

terima kasih....ada masa nnt saya akan share:)

Unknown said...

tahniahh ! ajar la ifah cner nak dpt cpuv jgk. ifah pon msih baru dlm b'blogging ;D

Izzati Hasbullah said...

@Ifah: Terima Kasih..InsyaAllah ya..