recent posts

Thursday, 30 May 2013

Tema Pastel Majlis Pertunangan

Hye semua...




Pasti ramai yang mengimpikan majlis pertunangan yang kelihatan tenang dan mendamaikan hasil dari gabungan warna-warna pastel yang dijadikan sebagai tema majlis. Di hari pertunangan saya yang bakal tiba, warna pastel turut menjadi pilihan. Bagi anda yang masih tercari-cari warna tema untuk hari bahagia, saya cadangkan anda membuat kombinasi warna-warna pastel yang menjadi trend terkini. 


WARNA PASTEL







Moga perkongsian ini, dapat membantu anda untuk membuat pemilihan warna tema majlis anda yang bakal tiba.












12 comments:

Nabihah Ahmad said...

Suka tengok warne2 pastel. Thanks for sharing!

Hanis Izzati Hasbullah said...

Ur welcome dear....zati pun suka sgt warna pastel ni...:)

nur naa'irah said...

salam..suke color soft..:-)..niceee

Hanis Izzati Hasbullah said...

@nur naa'irah: iya irah...color soft ni nmpak tenang je :)

Haris Kaito said...

warna pastel comel~
laki pun suke. haha.

*singgah

Hanis Izzati Hasbullah said...

@Haris: eh, laki pun suka jugak eh..bagus2... :) warna pastel ni sesuai je utk laki dan perempuan.....

Mysara Ab Rahman said...

kte mmg suke kaler2 pastel..nmpk sjuk je

UniMeOw said...

uni berangan nak kaler merah terang.. *giler!

haha

Hanis Izzati Hasbullah said...

@Mysara: ye kan sara....sy pn suka jugak :)

Hanis Izzati Hasbullah said...

@Uni: wow :) merah itu berani.... merah cantik! :)

roslita thalib said...

cantik :)

Hanis Izzati Hasbullah said...

@roslita: iya, cantik kan :) sejuk ja tgk warna2 pastel ni...