recent posts

Sunday 28 April 2013

Header dan Footer PERCUMA!!!

Hye semua..Salam hujung minggu :)

Sekiranya anda pernah mengikuti perkembangan blog saya sebelum ini, pasti anda tahu sedikit perubahan pada blog saya iaitu pada bahagian header blog. Sejak dari awal saya bertapak dalam dunia blogging ni inilah kali pertama yang menukar header blog. Alhamdulillah, semalam saya dapat header dan footer percuma pemberian blogger comel Qiela Azman
 
Ingat lagi tak header ni??
Inilah header yang dihasilkan oleh saya sendiri.



dan kini tampil dengan header baru :)


Nak tahu sebab apa saya dapat header dan footer percuma dari Qiela? Ok, sebenarnya qiela bermurah hati untuk memberikan hadiah menarik kepada follower yang ke-555. Secara tidak lansung, saya adalah follower ke-555 itu. Jutaan terima kasih kepada Qiela atas pemberian header comel ni :) Disebabkan saya dah jatuh hati dengan hasil kerja dan layanan mesra daripada gadis comel ni, jadi saya meminta Qiela untuk ubahsuai blog saya sedikit masa lagi. Insha Allah. Oleh itu, footer untuk blog saya akan menyusul kemudian. Selain daripada header dan footer percuma, Qiela telahpun review blog saya yang tak seberapa ni. Sekali lagi saya ucapkan terima kasih kepada pemilik blog STORY LIFE OF QIELA











5 comments:

qiela azman said...

alolo si comel. haha okayy tunggu ya :)

Izzati Hasbullah said...

hehe..oraite qiela :)

Unknown said...

cantik header baru tuu..

Unknown said...

done review blog pemenang segmen#1:Jom Klik Link Iklan
http://mizzniya.blogspot.com/2013/05/blog-review-pemenang-segmen-1-hanis.html

Izzati Hasbullah said...

terima kasih niya...:)