recent posts

Thursday 5 September 2013

Hand Bouquet | Bunga Tangan (DIY) Untuk Majlis Pertunangan

Hye semua :)
Sudah lama rasanya jari jemari ini berehat dari menaip sebarang entry di blog, jadi ini adalah entry pertama saya setelah bergelar tunangan orang... terasa rindu untuk kembali berkongsi cerita di sini. Untuk entry kali ini, saya ingin berkongsi tentang Hand Bouquet atau Bunga Tangan yang telah saya hasilkan sendiri sempena Majlis Pertunangan saya yang lalu.

Walaupun terdapat pelbagai jenis ready made dan custom made Hand Bouquet di pasaran samada di kedai atau secara online namun Hand Bouquet yang dihasilkan sendiri ternyata mampu memberi kepuasan yang tersendiri. Bahan yang digunakan untuk membuat Hand Bouquet boleh dibeli di kedai bunga atau di kedai yang menjual kelengkapan perkahwinan. Kos bagi membuat Hand Bouquet pula bergantung pada jenis bunga yang dipilih. 






Inilah hasil gubahan saya untuk dijadikan Hand Bouquet.
Alhamdulillah, percubaan buat kali pertama yang memuaskan.




Kepada anda yang bakal melansung Majlis Pertunangan atau Perkahwinan, diharap entry pada kali ini mampu memberi inspirasi kepada anda dalam menghasilkan Hand Bouquet (DIY).



2 comments:

Unknown said...

nice sgt..soft colour..hihi


ps :jom join my first GA!
http://sfaezah.blogspot.com/2013/09/mini-giveaway-by-sfaezah.html

Izzati Hasbullah said...

@SFaezah: thanks :)