recent posts

Saturday 21 September 2013

Majlis Pertunangan: Hantaran Majlis Pertunangan (DIY)

Hye semua :)
Untuk entry kali ni, saya ingin kongsikan tentang Hantaran (DIY) sempena Majlis Pertunangan saya yang lalu. Hantaran dari pihak lelaki sebanyak 5 dulang berbalas 7 dari pihak perempuan. Gubahan hantaran ini berkonsepkan "simple but nice" jadi saya cuba menerapkan konsep tersebut pada hantaran saya kali ini dengan sebaik mungkin. 
Alhamdulillah, bagi barang-barang untuk dijadikan hantaran pula hampir kesemuanya di sponsor oleh family dan juga saudara mara, saya hanya menempah home mades cupcakes yang comel dengan harga yang amat berpatutan.




Hantaran ketika 70% siap :)



















Saya juga ada berkongsi tentang Handbouquet (DIY), sekiranya anda belum berkesempatan untuk singgah di entry ringkas tu, jemputlah singgah di entry Handbouquet | Bunga Tangan untuk Majlis Pertunangan.



4 comments:

Aya Zuki - Master Shaklee | Consultant Quantum Metal said...

comelnyee hntarannn >_<

King Ayam said...

Waaaaa kale biru n pink!! King suka king suka :D

Izzati Hasbullah said...

@Ayazuki: terima kasih :)

Izzati Hasbullah said...

@King Ayam: terima kasih. biru n pink tu kaler tema...:)